Mąka gryczana i ziarna do pieczenia chleba


Mąka gryczana i ziarna do pieczenia chleba

Wczoraj przy okazji wędzenia koleżanka poczęstowała mnie przepysznym chlebem razowym z ziarnami. Przepis na blogu wkrótce :-). Beatko, dzięki za przepis !
Piecze go na między innymi na mące gryczanej. Szczerze powiedziawszy nigdy jej nie używałam, więc nie było innego wyjścia, jak tylko udać się do sklepu. Można ją kupić w Kauflandzie. Produkuje ja firma Melvit.  Mają tam duży wybór mąki do pieczenia chleba. Mnie najbardziej ucieszyły jednak ziarna, których w żadnym sklepie nie widziałam.
Mąkę gryczaną oczywiście kupiłam, a przy okazji też ryżową.
A teraz udaję się na  poszukiwania przepisów na chleb z ziarnami :-)
Chyba, że Wy macie jakieś sprawdzone przepisy ?
Podzielicie się ?


Komentarze

Prześlij komentarz