Świeży sok jabłkowo-marchewkowy z granatem i mandarynką


Tradycji musiało stać się zadość ... Każdy ma jakieś noworoczne postanowienia, mam i ja, szczególnie po tym jak po świętach weszłam na wagę. Pewnie i Wy tak macie, że po świętach, kiedy to sobie popuszczamy pasa i jemy dużo pyszności, nagle okazuje się, że spodnie lub spódnica zbiegły się nam w pasie :-). Postanowiłam więc troszkę odchudzić moją dietę, a także zacząć pić świeże soki. Odkurzyłam moją sokowirówkę i do dzieła !


Świeży sok jabłkowo-marchewkowy z granatem i mandarynką

Proporcje na 1 szklankę ok. 250 ml
Czas przygotowania: 5 minut

Składniki:
  • 1 duża marchewka
  • 1 małe jabłko
  • 1/2 owocu granatu
  • 2 mandarynki

Wykonanie:
Marchewkę obieramy i kroimy na 4 mniejsze części. Jabłko dobrze myjemy, kroimy na ćwiartki i oczyszczamy z gniazdek  nasiennych. Nie obieramy ze skórki, ponieważ właśnie pod nią znajduje się dużo witamin.
Mandarynkę dokładnie myjemy i obieramy. Granat kroimy na pół i wyłuskujemy z niego nasionka.
Wszystkie składniki wkładamy do sokowirówki i wyciskamy z nich sok.
Pijemy od razu, wtedy sok jest najbardziej wartościowy.


Komentarze

Prześlij komentarz